زندگی برتر

پرسش و پاسخ و مشورت درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر، ازدواج، مسائل اجتماعی و ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم؟

  • ۱۹:۲۵

سلام,
من یه پسر 20 ساله دانشجو هستم,
کلاس 2 دبیرستان بودم که از یکی از دخترهای فامیل مون خوشم اومد و من از طریق دختر عمه م باهاش دوست شدم، جریان خیلی مفصلی داره که به طور خلاصه میگم، بعد دوستی با این خانم کم کم عاشقش شدم و...
تا اینک ماه رمضون 91 اتفاقی افتاد و باعث شد از هم جدا بشیم, خرداد 92 بود که دوباره بهم رسیدیم, تو این مدت براش خواستگار اومد که جواب رد داد و به من گفت بخاطر تو با هیچکس دیگه ای نمیرم، مرداد 92 براش خاستگار اومد و جواب مثبت داد و ...، خیلی عذاب کشیدم بخاطر شکست عشقیم,
تا اینکه چند شب پیش (نامزد داره) بهم زنگ زد بیا ببینمت و ... منم فورا بهش گفتم (گم شو دیگه بهم زنگ نزن) زود قطع کردم، تازه داشتم فراموشش میکردم, تو رو خدا یکی به من بگه چه جوری این مدت عشق رو فراموش کنم؟
چطور این تنفری که ازش دارم رو فراموشش کنم؟

 

برای ارسال پاسخ به این سوال به اخر این مطلب بروید

 

پاسخ های کاربران


ز:

پسر خوب بهت پیشنهاد می دم نفرتی که ازش داری و هیچ وقت هیچ وقت فراموش نکن
داره بازیت میده...
زندگیتو ب اتیش میکشه اینجوری
اگر الان که نامزد داره باهاش رابطه برقرار کنی و همه چی لو بره رسما بدبخت میشی

 


22:

بخاطر سنی که هستی حساس و احساساتی هستین مرور زمان درستش می کنه 
بیخیال زندگی رو عشق است، به این فک کن که شاید به صلاحت نبوده. فقط خود شما هم پیگیرش تحت هیچ شرایطی نشو تا به ذهنت خطور کرد دنبال یه کاری برو دیدی بازم حواست پرته واسه خودت یه تلنگر و تنبیه بذار
خودتو سیاه و کبود نکنی بعد منو فش بدی
این روزا دل دخترا هم شده اتوبان چه برسه به پسرا
شک نکن بعد یه مدت به فکر ازدواج می افتی، اون موقع هم با چشم باز انتخاب می کنی و اشتباهات الانت میشه یه تجربه بزرگ برات

 


بوی یاس:

داداش من چرا ناراحتی خوشحال هم باش. اون با وجود نامزد به تو زنگ زدهحتی اگر مجبوری بله گفته باشه ح ق نداره با وجود همسرش بهت زنگ بزنه برو خدات هم شکر کن نصیبت نشده فراموش کردن همچین ادمی یه ثانیه هست

 


شیما:

بهترین جواب رو بهش دادین.
فرااااااااااااااااااااااااااموشش کنین.

 


سارا:

این داستان سر کاریه ؟!!! آخه وقتی نامزد داره واسه چی باید تو رو ببینه؟!!

 


غضنفر:

اینجوری
کار خوبی کردی دکش کردی.
بزار بره دنبال زندگیش تو هم بی خودی روی عشق وتنفر نعنا داغ نریز.
چیزی که زیاده دختره یه نگاه بنداز توهمین وب!!! نمی خوای؟ یه چرخی دیگه تو فامیل بزن ؟نبود؟ بین همکلاسیهات چی؟ بلاخره یکی پیدا میشه که اونو از سرت بیرون کنه.فقط زیاد طولش نده.
حالا اگه لفتش دادی وسنت بالا رفت به دختر عمت بگو یه سری به دختر عمه منم بزنه شاید......
تاحدودی شبیه اون همسایه ماله کش ستایشه!!!!!!

 


حبیب:

باسلام . به خدا اگر من جای تو بودم وقتی بهم زنگ زد.تا جایی که جاداره لیچار بارش میکنم.وبهش میگم خاک توسر بی غیرتت کنم.حالا هم که شوهر داری. بس نمیکنی خجالت بکش .اگه گفت بیا کارت دارم.بهش بگو هرکاری داری پشت گوشی بگو. حالا حتما خانوم خواستگارش بچه مایه داره ها ؟اگه میدونی لطفا جواب رو رد کن .اگه نمی دونی هم خسته نباشی . مطمئن باش هنوز بهت زنگ میزنه .اگه اسرار به دیدنت کرد گفت باید بیایی .طوری برو که شری برات نزاره

 


تکمیل حرف حبیب توسط دیگری:

چرا تو بری بگو تو کار داری قدم رنجه بفرمایید تا چشم کورتون به جمال ما بینا شه 
چی گفتم !

 


Avishan:

اینم از اون دخترایی دوس دارن بعد ازدواج دوس پسر داشته باشن.

 


nila:

دوست عزیز تحت هیچ شرایطی نه به تماسش جواب بده نه به دیدنش برو چون کم میاری. رک بگم اون به درد تو نمیخوره چون اصل رابطه تعهده . تو هم مردی حتما از طرفت اینو میخای . اون خانم الان این قانون رو زیر پا گذاشته با وجود نامزدش به شما زنگ زده. نه قصد دفاع دارم نه قضاوت . ولی بالاخره باید یاد بگیریم که پای انتخاب خودمون بمونیم و حرمت حریم ها رو داشته باشیم . پا تو زندگی هم نکنیم. و این اینو خواهرانه بهت میگم با دل مهربون و عاشق پیشه ی که داری مطمئن باش بازم میتونی طمع عشق رو بچشی و احساست رو به دختری که عشق و محبتت رو به انتظار نشسته هدیه کنی. خیلی مراقب باش . حتما دختر عمه ات رو در جریان بذار البته اگه قابل اعتماده و از دختره بخاد که دیگه بهت زنگ نزنه. سعی کن در دسترس این خانم نباشی . چون تو سن و سال پایین هستی و تابع احساست و این باعث میشه که سطحی و گذری تصمیم بگیری بدون اینکه فردا رو در نظر بگیری. البته همه اینها رو بری این میگم که این زن در حال حاضر به یک مرد متعهده و دست به انتخاب زده . اما اگه تنها خودش بود شرایط فرق میکرد.در پناه حق

 


1:

راحتترین راه خطت رو عوض کن.بعدش سعی کن خودتو مشغول درسو زندگیت کنی.فراموش کردنش کار ساده ای نیست یکی دوسال طول میکشه تااروم بشی بعدخداروشکر میکنی که اون نصیبت نشده.موردی مشابه برای بنده خدایی پیش امده بود دخترخانم عقدبودن بازم هرروز مزاحم میشدن حتی تا موقع ازدواجش!!فقط توکل کن بخدا.زودم دل بکشی ندی که بخوای اینطوری فراموشش کنی چون اگه بفهمه برای چی باهاشی اونم از دست میدی

 


زهرا:

داداش حبیب اصرار اینطوریه

 


پریسیما:

یک کلام می گم و تمام بیخیالش شو

 


حبیب به زهرا خانم عزیز و محترم:

به خدا اگه بگم متوجه منظورت نشدم. میگی دروغ میگی .

 


حبیب به زهرا:

ببخشید من امروز دندون درد اومد سراغم .اصلا نمیدونستم دارم چیکار میکنم از زور درد .خدا نصیب هیچکسی نکنه دندون درد. .حواسم نبود که دیشب اسرار رو غلط نوشتم .ببخشید به خاطر پاسخ اولم به شما که منظورتونو نفهمیدم وازشما تشکر میکنم خواهر محترم که بهم یادآوری کردید.

 


عیول:

عیول 
عنشا بود دیگه ثخت نگیر.(باور کن کلی گشتم تا ث را پیداکنم)

 


milad:

سلام داداشی.منم مثل توهستم.من ادمی بودم که اگه کسی پیشم درمورد دخترا بدمیگفت گفتم من که ندیدم و نشنیدم.همه که مثل هم نیستن.امام همین قضیه برا من پیش اومد.دختری که میگفت عاشقتم چشمش به یه خواستگار جدید گرفت و رفت.منم گفتم هیچ وقت نمیبخشمت،همون بلایی که سرم آوردی خدا سرت بیاره.فقط تنها چیزی که ازش مونده نفرت زیادهست.
همه دم از پاک بودن میزنن،اماموقع عمل....

 


هلیا:

لعنت به هرچی عشق.

 


میلاد نیکزاد:

لعنت به عشقای امروزی

 


میلاد:

گذر زمان همه چی رو درست میکنه فقط فکرتو به چیزای دیگه مشغول کنه،بله آسون نیستولی ممکنه...

 


زهرا:

من خودم یه دخترم مطمعن باش ک بهت احساسی داشت ک بهت زنگ زده ولی همین احساسش نمیتون مطمعنت کن ک دوباره بهت وفادارمیمون چون وقتی شوهرکرده انقدب تووشوهرش راحت خیانت میکن پس چ توقعی داری بذاریکی ک بهش اطمینان داری واردزندگیت ش چون هرچی عشق این پیشت پرنگ ش عشق اون یکی واست رنگ میبازه

 


صدف:

دلت رابتکان...
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین...
بگذارهمان جابمانند...
فقط ازلابلای اشتباه هایت یک تجربه رابیرون بکش... قاب کن...
وبزن به دیوار دلت...اشتباه کردن اشتباه نیست...دراشتباه ماندن اشتباه است...(فروغ فرخزاد)

 


هانی:

دوستان توصیه های مفیدی کردن
تنفرت رو فراموش نکن
جواب تماساشو نده که این دختر الان برات خود شیطانه
کسی که به نامزدش خیانت میکنه بدون که میتونست به تو هم خیانت کنه همینطور که الانشم یه جورایی کرده
شما سنت کمه و هنوز درگیر احساساتی
حداقل تا دو سه سال دیگه بی خیال این دختر و اون دختر شو و بچسب به درس و کار و پیشرفت تو زندگی
به وقتش که اوضاعت روبراه شد خیلی بهتر و سالم تر از این دختر گیرت میاد انشاالله
الان به نامزد بیچاره اون دختر فکر کن و خودتو بذار جای اون، تون وقت تصمیم بگیر

 


دیرین دیرین:

یه 4 تا از دوستای من به همین گرفتار شدن.دختره ازدواج کرده ولی زنگ میزنه بهشون-هر کاری هم بگی کردن  فایده نداره.متاسفانه قلبشون  انگار جا چند نفره-دلتو بکن اصن یه جوری متنفر باش ازش انگار دشمن  هست برو پی کارهای دیگت خطتتم عوض کن هر چی که اونو به یادت میاره اصن-اره  صدف نوشت برات  از فرخزاد-   تجربه رو بیرون بکش قابش کن

 


نسترن:

فقط باید تکلیفت رو باخودت روشن کنی اگه هنوزهم به هردلیلی بهش فکرمیکنی ایرادی نداره اما سعی نکن برای ازبین رفتن یاد وخاطره یا تنفرت سراغ یکی دیگه بری ،اون خانوم مشکل خودشه که هنوز هم به شما زنگ میزنه هرچند کارش درست نیست چون داره با دل واحساسات وشخصیت وارزش وجودیه یکی دیگه (شوهرش)وحتی شما وخودش بازی میکنه ،کاری که شوهر من بامن کرد وفقط الان من دارم عذاب می کشم چون هیچ اعتمادی از هیچ لحاظی برام باقی نمونده،پس هر کاری می کنی فقط سراغ کس دیگه ای نرو تا وقتیکه به هردلیلی بهش فکر میکنی ،دنبال جایگزین نگرد چون اکثرا بعدازاینکه همچین چیزی برا هرکی پیش میاد فورا میرن سراغ یکی دیگه که وواقعا فکر می کنن عاشق طرف جدیدشون شدن اما کاملا دراشتباهن چون دراینجور مواقع سه احساس وجود داره که باعشق اشتباه گرفته می شه 1.شهوت 2. روابط وسواسی3.روابط برگشتی

 


مسعود:

فراموش کردن یه عشق واقعی خیلی سخته ، منم عاشق دختر خالم شدم،تابستون سال نود رفتم بهش گفتم دوستش دارم ولی خب نابود شد ، و رابطمون تبخیر شد ، اخر همش به این نتیجه رسیدم ازش فاصله بگیرم و پا روی دلم بزارم ، سه چهارساله دارم پا رو دلم میذارم ، دیگه زندگی برام اهمیتی نداره ،روز میشه شب میشه هیچ فرقی نداره ، مهم اینه یه روزی تموم میشه ، امیدوارم اون دنیا بفهمه چقدر دوستش داشتم 

 


parisa:

سلام من سه سال با ی پسری اشنا شدم و عاشقشم ب شدت ی مدت جداشدیم من  بامکافات و عذاب تونستم ک یکم فراموشش کنم اما دوباره برگشت و تمام زحماتم برباد رفت دوباره ی مدت خوب شد و الان سرده هم یاحساس تنفرنسبت بهش دارم و هم هیلی عاشقشم دلم میخواد برای همیشه فراموشش کنم و بذارمش کنارخواهشا راهنمایی کنید زندگیم شده جهنم

 


قناری من:

با سلام
بهترین و کاملاترین جواب رو بهش دادین. مطمئنا ایشون دست بردار نیستن بازم سعی میکنن خودشو به شما نزدیک کنه. 
شما باید اونو فراموش کنید. 
به کارای که دوست دارید مشغول شین با دوستاتون برید بیرون، برید سالن به ورزش مورد علاقتون بپردازید. 
ورزش یه خاصیت بی نظیری داره که آدم از همه دلمشغولی ها و دغدغه ها رها میکنه .مثل اینکه مغزت شستشو میده.
برید انشا.. موفق میشید. عشق جدید با عقلتون پیدا میکنید.

 


قناری من:

سلام پریسا خانم
تمام راههای که میتونه به شما نزدیک بشه رو ببندید
یکی از  دوستام همین مشکل شمارو داشت متاسفانه ایشون  اشتباها برا فراموشی دنبال عشق های جدید رفت کارش شد با این دوست و .... اما شما خیلی راحت میتونید شماره تو عوض کن، هر وقت هوس کردی بهش بزنگی بزن بیرون هر جور شده خودتو به یه چیزی سرگرم کن.
عشق فقط با فاصله گرفتن کمرنگ میشه البته بجزء عشق واقعی...

 


لی:

اگر عشق عشق باشد زمان حرف احمقانه ایست

                                                                 فروغ فرخزاد

ولی عشقای این دوره با سه روز دوری از بین میرن چون عشق نیستنفقط اسمشون عشقه

 


 

 

  • ۱۶۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan