زندگی برتر

پرسش و پاسخ و مشورت درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر، ازدواج، مسائل اجتماعی و ...

چرا دخترای چادری از رابطه جنسی متنفرن؟

  • ۱۷:۰۵

یه سوال داشتم
چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟ من الان هر دختر چادری میبینم فقط به تنفرش از رابطه جنسی فکر میکنم و طرفش نمیرم

 

پاسخ های کاربران


سلام
از کجا می دونید متنفرند ؟! وقتی شما تو خیابون یه دختر چادری می بینید از کجا می فهمید که احساس اون نسبت به رابطه ی جنسی چیه ؟
البته فرض رو بر این میگیرم که منظور شما از رابطه جنسی ،‌رابطه ی جنسی در قالب ازدواج باشه.
میشه توضیح بدید ؟
 


ثمین:

توضیح بدید لطفا،منظورتون از رابطه جنسی چیه؟
ازدواج یا زنا؟
اگر منظورتون زناست کاملا درست درک کردید خانومای چادری رو،پس به روال خودتون ادامه بدین و هرگز نرین سمتشون چون بد میبینید

منتهی درباره ازدواج داستان فرق داره؟
من نمیفهمم واقعا زنی که تمام زیباییهاشو قایم میکنه زیر سیاهیه چادر تا فقط و فقط تقدیم همسرش کنه از رابطه جنسی متنفره یا زنی کلا حراج و وقف عامه،و هیچ امتیازی برای همسرش قابل نیست؟

 


راحله:

ببخشیداما دخترهای مذهبی هم انسانند وطبیعتا غریزه جنسی دارند،حتی شاید بیشتر!جایی خوندم نوشته بود استفاده از لباسهای چسب وجذب برای هر دو جنس قوای جنسی رو کاهش میده!من نمیگم مذهبی اما مقید بودن به اصول مانع از ارضای جنسی از هر راهی میشه،دخترای مذهبی شاید عطش جنسی نداشته باشن چون چیزی ندیدن که بخوان داشته باشن اما به مرور بعد ازدواج میشن بهترینهای رابطه جنسی!شک نکنید.

 


22:

جوسازی یه عده از خشکه مذهبی هاست
چادری ها هم آدمن به خدا
یه فکر کاملا اشتباهه ، طرز تفکرتون لطفا عوض کنید

 


دختر 25:

از رابطه جنسی خارج از ازدواج بله ولی...
اتفاقا توی اقوام ما همه دخترا چادری و بسیار محجبه هستن و همشون بسیار هم گرم مزاج هستند...و زندگی خوبی در کنار همسرانشون دارند!

 


ریحان:

شما ظاهربین هستی برادر من!
فرض کن:
ی دختر الان چادر نمی پوشه
فردا تصمیم میگیره چادر بپوشه
آیا فردا مزاجش از گرم تبدیل به سرد میشه؟؟
اصلا چه ربطی داره

 


دختر مذهبی:

به هیچ عنوان اینطور نیست.من خودم دختر مذهبی و محجبه هستم.بسیار گرم.تو دوران مجردی فقط با ذکر و یاد خدا از خود ارضایی و آلوده شدن به گناه جلوگیری می کردم .الان هم که ازدواج کردم همسرم همیشه از رابطه مون خیلی راضیه و میگه تو خیلی سکسی هستی...و واقعا هم همینطوره چون من به تنوع دادن به رابطه , احساس در رابطه , زیبایی و آراستگی , حتی دکوراسیون اتاق در رابطه و.....خیلی چیزای دیگه اهمیت میدم و همسرم همیشه میگه موفقیت توی کارم رو به تو و آرامشی که به زندگیم دادی مدیونم....ولی من توی اجتماع خیلی با غرور ظاهر میشدم و میشم چون دوست ندارم و نداشتم که مردای دیگه از من لذت ببرن ومیخوام که فقط متعلق به همسرم باشم...

 


ایدین:

اخه من نمیدونم این چه جویه که راه انداختین اصلا انگار خیلی ها نمیدونن مذهبی بودن یعنی چی!؟بابا به کسی مذهبی میگن که از هر نظر بی نقص یا کم نقص باشه نه صرف چادری بودن.به کسی میشه گفت مذهبی که ظاهرو باطنش یکی باشه اگه کسی شناخت کامل از دین داشته باشه با داشتن ایمان و نجابت و خوش روی وخوش اخلاقی تو زندگی زناشویم واسه همسرش چیزی کم نمیزاره و واسش چه تو مسائل جنسی و چه عاطفی یه همراه خوب و ارمش بخشه/من فکر کنم این حرفا از روی عمد باشه تا مذهبیارو بکوبن

 


دختر خانوم:

کی گفته؟؟!؟من چادری هستم و اتفاقا خیلی هم گرم هستم از نظر جنسی.قرار نیس که همه تو بوق و کرنا کنن که ما رابطه جنسیو دوس داریم!
بعدشم تو خونواده های زیادی یطوری آموزش دادن که دخترا خیلیاشون میترسن بگن که گرم مزاج هستن.چون از هر طرف بهشون تهمت میزنند

 


محمد جواد:

لا اقل میگفتی "بعضیا" انصافت کجا رفته مرد مومن!

 


طلا:

سلام من دختر مذهبی هستم و خیلیم رابطه جنسی رو دوس دارم
کی گفته همه مذهبیا اینجورن ؟؟؟؟؟؟اونیکه از رابطه جنسی خوشش نمیادیه مشکلی داره و قابل حلم چه بسا هست.
من خودم صدتا دختر مانتویی میشناسم از رابطه جنسی بدشون میاد
من دختر خوشکل و بی حجابم میشناسم از رابطه جنسی بدشون میاد ؟
پس اینو لطفا همه بدونن مخصوصا اقا پسرا دخترایه مذهبی و چادری خیلیم گرمن و اسلام رو تو خونه و برا همسرشو اجرا میکشنن من خودم یک زنی برا شوهرم میشم که تو خوابشم نمیدیده باشهش

 


نرگس:

سلام
منم ی خواستگار داشتم موقعی ک با هم حرف زدیم (پسره زیاد مذهبی نبود) بهم تو صحبتاش گف شما گرمی یا سرد منم عین خودش رک گفتم گرمممممم
اصلا این چه تفکریه ک همه نسبت ب چادریا دارن
مگه چادریا زن نیستن؟موجود دیگه این ک اینجوری راجبشون فک میکنید
البته تقصیر این دختر مذهبیا هم هست هی پست میذارن من رابطه جنسی دوس ندارم.خو این دخترا هم باعث میشن بعضیا فک کنن دختر چادریا هیچی حالیشون نیس
من ک مذهبی و چادریم خیلی بیشتر از دوستام ک حتی شوهرم دارن اطلاعات دارم
تو جمع دخترا در مورد ازدواجم خیلی حرف میزنیم
من باور کنید دخترایی میناسم اهل تیپ و ارایش اما خیلی از رابطه جنسی بدشون میاد
بهم گفتن اینا رو

 


دریا:

واااااااا چه ربطی داره؟
بعضی وقت ها شما آقایون حرفایی میزنین که اصلا بهش فکر هم نمیکنین!
چه ربطی به چادری بودن داره برادر من!
لطفا وقتی در مورد موضوعی اطلاعات ندارین اول در موردش تحقیق کنین بعد در برابرش جبهه بگیرین.
هنوز علم ارتباطی بین چادری بودن و میزان میل جنسی رو کشف
نکرده !!!

 


بوی یاس:

خانمای گل اینم از عوارض مذهبی مذهبی کردن اونقدر هر سوال کننده مذهبی مذهبی کرد تا اینطوری نسببت به مذهبی ها بدبین شدن
اقای محترم اتفاقا خانمای مذهبی خیلی هم گرم هستن اکثرشون مطمئن باش.
در ضمن اگر هم گرم نباشه مطمئن باش به خاطر اعتقاداتش تمکین میکنه و یادنبال درمونش میره تا همسرش رو راضی نگهداره

 


من:

کی گفته،من خودم مذهبیموچادری و خیلی گرم شبا دعای یاسین میخونم نیت کردم تا آلوده نشم .حرفا میزنید.اول مطمنن بشین بعد یه چیزی بگین.ولی تو جامعه خیلی با غرور هستم .قضاوت نکنید به نظرم اینا یه جور جوه نمیدونم کی راه انداخته تا بگند ، مذهبیا این جور چیزا واسشون مهم نیست ولی نمیدونند که مذهبیا خواستار بهترین زندگی از هر لحاظ هستند.

 


yas007:

وقتی این همه دختر های جک و جلف تو خیابون باشن که همه ناز و عشوه و ظرافت هاشونو روو کنن مسلمه برداشت شما و خیلی از آدمای دیگه ممکنه از یه دختر مذهبی که واسه خودش چارچوبی رو معین کرده این باشه که خشک و سرد و بد اخلاقه!!
به نظرم این دید که آدم ها رو به دو دسته جدای چادری و مانتویی ببینیم و بعد راجع بهشون قضاوت کنیم واقعا سطحی نگریه محضه!

یه دختر چادری( یا یه دختر مذهبی) تفاوتش با اون دختری که تخت خوابش و خیابون واسش مرز مشخصی نداره واقعا فک میکنین چیه؟! جز اینکه اونی که حجابش رو رعایت میکنه به این درک رسیده که هر چیزی جای خودش رو داره؟!
و سعی میکنه با رعایت یه سری اصول آرامش و امنیت رو در درجه اول واسه خودش و بعد واسه شما آقایون فراهم کنه؟!
به خدا اون دختر چادری شاید خیلی ادا و اطوار های ناز و زنونه ی بیشتری از خیلی ها بلد باشه که همشو نگه داشته واسه اون کسی که قراره به عنوان عشق زندگیش باهاش زندگی کنه!

 


نگار:

شما اگه نمی خوای با چادریا ازدواج کنی دیگه لازم نیست این بهونه هارو بیاری...واقعا به خاطراین قضاوت ها متاسفم....

 


ز:

قبول دارم بعضی از دخترای مذهبی تو روابطشون با همسر هم ممکنه چهارچوب بزارن یا اولاش اذیت کنن ی کم، خوب علت داره ودلیلش اینه که این قضیه رابطه جنسی براشون جا نیوفتاده ، جرا؟ چون برای اینکه ب گناه نیوفتن بهش نپرداختن...
ولی دختری که همش جلو ماهواره داره صحنه می بینه خوب براش عادی تره...
ولی این مزیت تا قبل ازدواج برای دخترای غیرمذهبیه!
اندکی بعد از ازدواج ورق کاملا برمی گرده...
دختر مذهبی هم بالاخره ب خاطر غریزه و میل خودش و هم دستور شرع برای تمکین از همسر ، راه میوفته و با دختر غیر مذهبی هم سطح میشه.
ولی این کجا ! و اون کجا... بقبه شو دوستان تو نظراتشون خوب توضیح دادن

 


پسر شورشی:

من جای دخترای مذهبی باشم همین الان چادرمو سرمیکنم میام تهران پیگیر این پست میشم .......اهای عزیزی که اینو نوشتی حضرت یوسف بااون ایمانش میگه خدا بهم رحم کرد .که گتاه نکردم وگرنه میل شدیدی داشت.....این حسو همه دارن ولی یکی کنترل میکنه یکی نه....

 


زهرا:

من چادریم. شدیدا دلم سکس میخواد :-(این چرت و پرتا چیه

 


آیلار:

من کوتاه اومدم من اسمو عوض می کنم
از ما که گذشت بابا ، آقایون خانما اگه اسمتون هی تکرار می شه دنبال اسم مستعار بگردید. گفتم یا نگفتم ها گفتم یا نگفتم منم که حساس
زهرا رفت جاش گلپری اومد
شوخی کردم آیلار اومد

 


داش مقداد:

نه این طور نیست
شهوت برای هر دو جنس هست برای زنان بیشتر برای مردان کمتر
هر بگوید من نیاز جنسی ندارم کاملا دروغ گفته یا مریض بوده
ببین شما هم حق داری دخترای مذهبی چون با حجب و حیا بودن عادت کردن حتی برای همسرشون قیافه بگیرن
البته یکسری زنان مذهبی نما و خشک مقدس هستن که دختران با حجاب و با نجابت خوب رو خراب میکنن.
نیاز جنسی نیازی که هر انسانی داره به لباس پوشیدن دین و مذهب ربطی نداره یه حس و غریزه خدادادی که خداوند برای هر انسانی افریده
شاید بعضی از دختران مذهبی یکم ناشی باشن ولی داداش تشنه هم هستن که باید سیراب شون کرد چون در دوران مجردی سختی یه سری نیاز رو کشیدن
این حرفت کاملا اشتباه و غلط در مورد انسان ها درست قضاوت کن
به حرفای یه سری دختران و زنان خر مقدس الکی گوش نکن چون اسلام دارن خراب میکنن
اسلام در مورد حرام ها یه حلال هایی گذاشته که برای ما ها راحت باشه
ولی درست الان تو این دنیا حلال ها محدود ولی چکار کنیم خداس دیگه

 


tohid:

ما هم شیعه 12 امامی هستیم و این دلیل نمیشه که اصلا روابط جنسی رو ندونیم مرد وزنم نداره واصلا نمی دونم که چه ربطی داره این یه قوه است در انسان مانند سایر قوا جسمانیش.خداییش که ما شبانه روز میمیریمو زنده میشیم.اصلا سوال بی ربطی پرسیدی.ضمنا روایاتی داریم از پیغمبر وال پیغمبر ع که نظیرش رو جای دیگه نمی تونید پیدا کنید مثلا:امام رضا علیه السلام می فرمایند:آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری چون چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می کند .در این حالت،شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان میطلبد که تو از وی می خواهی .

 


Avishan:

این سوالو کسی پرسیده که به یه دختر مذهبی پیشنهاد دوستی و رابطه داده.

 


tohid:

بعضی از کابران سایت فکر کنم تو این سایت نیان بهتر باشه .چون واقعا بعضی از مطالب سایت بدرد مجردها نمی خوره البته منظورم با کسایی هست که اهل خدا هستن.

 


عارفه:

من خودم چادریم خیلیم معتقدم خانوادمم به شدت مذهبین ولی خیلی گرمم و خیلیم دلم میخواد مگه ما ادم نیستیم؟؟؟؟ هیچ فرقی نمیکنه

 


کوثر:

دوستان خودتونو اذیت نکنید این آقا فردا پس فردا که رفت یه دخترگرم (مثلا) غیر مذهبی جلف گرفت و بعد چند وقت تو اتاق خواب یه مرد دیگه دیدش اونوقت میفهمه دختر پاک یعنی چی

 


yas007:

@کوثر: لایک
@مجید: آها پس ناز و عشوه رو فقط اونا بلدن؟! عجب!
میگم ینی الان اگه ما ها بریم یه سری روابط رو تجربه کنیم خوبه دیگه؟یاد میگیریم ایشالله؟ یا نه استعدادشم نداریم؟!!!
واقعا آدم میمونه به بعضیا چی بگه!!
فدای اون مرکز آمار گیری بشم که کارمندای لایق و شایسته ای مث شما داره!
همه نه اغلبشون آره؟!!!!اون وقت شما با اغلبشون برخورد داشتین؟؟؟؟!!!!

 


maryam:

این سوال کاملا برعکسه
چون کسی که خودشو یه عمر کنترل کرده و دست رد به سینه این نیازش زده!! بیشتر از همه تشنه تره !!
شما فکر کنید اون چیزی که همیشه در دسترست نیست بیشتر از همه هوس شو میکنی که داشته باشی.
برای مثال اگه شما یه مدت تشنه باشی تا اب بهتون دادند
اصلا نمیدونی چجوری اب رو سر بکشی!!
مگه این طور نیست...
خوب دختر یا پسرهایی که خودشونو با سختی کنترل میکنند
بعد از ازدواج ......

 


الینا گیلبرت:

واااا الله اکبرررر واغعن متاسفم... منم چادری ام ولی اصلا اینطوری نیستم... احساس میکنم با چادر بهم تجاوز چشمی نمیشه. حداقل میتونم کمترش کنم

 


علی:

زنان چادری افرادی هستند که تمام سرمایه عاطفیشون و عشق و محبتشون رو به پای همسرشون میذارن و اجازه نمیدن احد الناسی از اون بهره ببرن . چادر میپوشن و حیا و غیرت پیش میگیرن البته در برابر نامحرم و در برابر همسرانشون که حلال خداوند هستند کاملا برعکس میشه.
علت سوال حتما در اثر تحلیل افراد چشم چران و برانداز کردن ظاهری و حرکات و سکنات و وقارخانم های چادری است که به این نتیجه رسیده است 

 


20:

وااااااااااااااااااااای خدای من این چی میگه؟؟؟؟
دخترای چادری از سکس بدشون میاد کی اینو گفته؟؟؟؟؟؟؟؟
من خودم یه دختر چادری ام ولی شیطنتم مطمئنا بعد از ازدواج از هزار تا ساپورت پوش تو خیابون بالاتره 
دخترای چادری فقط واسه یه نفر شیطونن که اونم شوهرشونه
البته منظور من از چادری کسی یه که واقعا مذهبی و چادری باشه نه اون کسی که از زیر چادر هزار تا کار انجام میدن و آبروی هر چی چادری یه رو میبرن

 


الیاس64:

حجاب چه ربطی به مسئله جنسی داره
نه مطمئن باش دخترای چادری حسشون بیشتر از دخترای ساپورت پوش
نباشه کمترم نیست
به وقتش و به جاش خودشون رو نشون میدن

 


کورش:

واقعا حرفاتون جالبه
ازین خوشم میاد هر کی حرفشو میزنه

 


غریبه آشنا:

من تو اروپا درس خوندم حجاب تا حدیش لازم هست. این حرف ها که بعد یک مدت هم عادی می شه مهمله!!! تو اروپا ببین مردا چجور دارند با چشم و دست و پا و.....تجاوز می کنند!!! 

این میل طبیعیه بشر و باید حالا با توجیه سنت یا دین تا حدودی رعایت کرد. میل جنسی هم به پوشش ربطی نداره. انگار بگی یکی کلاه می زاره کمتر میل جنسی داره!!هاهاها

 


ف. الایت:

نه اینطور نیست

 


ادم:

راستش این دخترخانومهای مومن  ومذهبی  ازدست اسلام واین دین  دست وپاگیر  واقعا  گیر افتادند  من  خودم  دختر مومنی رو  میشناسم  خانم  وتحصیلکرده  اما  به  زور  صورتشو  میشه  دید  حالا شما فکر کنید اردواج  کردید  و ازش  اون  چیزو  میخواهید  چه  شود  اکثرا اینطوری  فکر  میکنند نه من  انگار  نمیشه  اونطوری که مایلی ............  ولی من به  تک تک انها  احترام  میزارم  خداشاهده

 


شهرام:

راستش برام  سخته که  تصور کنم خانمهای  مومن و محجبه  شیطونی هم  بلدند  البته منطقی  نمیگم  این  گمان وحدس  منه  چون  من  تو  فامیل  شنیدم  که  مردهاشون  خیلی  گله دارند  درمورد  س..  یا خود من  یک  روز ساعتمو جا  گذاشته  بودم  واز یک دخترخانم چادری  ساعنت پرسیدم  اما  یه جوری  منو نگاه  کرد و بی  محلی  کرد که تا  شب تو  شوک  بودم  وبخدا  هیچ  قصد بدی نداشتم  و  عجله  هم داشتم .حالا قضاوت با شماست.

 


میترا:

خواهشا ادم امل رو با مذهبی قاطی نکنید اتفاقا اسلام تاکید زیادی بر روابط جنسی در چارچوب خانواده داره و دختر مدهبیم از دینش پیروی میکنه مطمئن باش شوهرشو راضی میکنه 
من که چادریم و توبرخورد با نامحرم حد و مرزا رو رعایت میکنن به شدت گرمم به طوری که چند بار چله دعاهای مختلف گرفتم و میگیرم که خدایی نکرده آلوده به گناه  اخه شرایط ازدواج ندارم 
تازه یه نکته قابل توجه اقایون این شماها هستید خانما رو سرد میکنید اگر معاشقه رو یاد بگیرید و زنو ارضا کنید زن مگر اینکه مریض باشه نخواد رابطه داشته باشه چون تو رابطه جنسی بیشترین بهره رو زن میبره و زحمتش با شماهاس🙈🙈🙈ش

 


سرداب:

به حق چیزای نشنیده

 


هادی:

سلام بر همه والا شهوت زن و مرد نداره

 


دختر پاییز.21.:

خدایا خودت ظهور کن....

 


محمد رضا:

سلام
این جو نیست که علیه مذهبی ها درست شده
حداقل برای من اینطور نیست
من خودم با اینکه مذهبی هستم واقعا قبل از خوندن بعضی کامنت ها تصورم چیز دیگری بود.
اصلا نمیتونم تصور کنم که دختر های چادری حیا رو بگذارند کنار.....
کسی هم به من القا نکرده این رو
و ممنونم که من رو از اشتباه درآوردید

 


 

 

برای ارسال سوال و مطلب کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan