زندگی برتر

پرسش و پاسخ و مشورت درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر، ازدواج، مسائل اجتماعی و ...

حسی به روابط سطحی با نامزدم ندارم، سرد مزاجم ؟

  • ۱۵:۰۴

سلام


من یه سوالی داشتم . حدود 6 ماهه نامزد هستم ولی هیچ گونه حسی نسبت به روابط سطحی با نامزدم ندارم. اصلا هیچ گونه میلی به رابطه جنسی ندارم . به نظر شما اینا علائم سرد مزاجیه؟ چه طوری میتونم درمانش کنم؟

پاسخ های کاربران


هدی:

سلام
شما از نامزدتون خوشتون میاد؟
از اول به دلتون نشسته بود؟
چقدر دوستش دارید؟

 


ادم و حوا:

میشه نتیجه گرفت که شما سرد مزاج باشید ولی نه قطعی ... مثلا ممکنه همسرتون کاری کردن که باعث رنجش و ناراحتی شما شده و شما نمیتونید ایشونو ببخشید و به همین خاطر ازش لذت نمیبرید یا مثلا ممکنه اقا معاشقه رو به خوبی انجام نمیدن یا شاید ایشون به بهداشت بدنشون توجه ندارن طوری که جذابیت جسمی برای شما ندارن یا حتا دلایل دیگه ...
اگه میتونید درموردمشکلتونبیشترتوضیح بدید

 


کنگ فو کار:

بابا یکم ورزش کن غذا بیشتر بخور لذت نمیبرم چیه

 


سوال کننده:

اره من همسرمودوس دارم اخلاقش خوبه حتی نظرمو میپرسه که خوشم میاد یانه؟راستش من فارغ التحصیل دانشگاه هستم وچون غذای دانشگاهی مصرف می کردم میگن به غذای دانشگاه کافورمیریزن که قوای جنسی رو پایین بیاره.شاید دلیلش همینه.دوستان باید غذای خاصی مصرف کنم تادرس بشم یا برم دکتر؟اگه میشه غذاهایی که باعث گرم مزاجی میشه بگین؟

 


باران:

سلام جانم
خرما -عسل- دارچین و زنجبیل زیاد بخوروشیرینیجات زیاد بخور و ابلیمو و چیزاییکه ترشه اصلا استفاده نکن که سردی میاره

 


نیلوفر آبی:

غذای دانشگاه کمی باعث سردی میشه - اما شما بهتره که با یه مشاور صحبت بکنید- چون 6 ماه زمان کمی نیست که شما به همسرتون وابسته بشین و احساسی نداشته باشین- حتما دنبال علت بگردین-و تا زمان قبل عروسیتون رفعش کنید- ببینید علت کجاست! ایا تو دوران مجردی از قرصهای LD استفاده می کردی! (برای کیست یا تغییرات سیکل ماهانه هست) که مصرف اونها باعث خاموشی مدتی نیاز جنسی میشه

 


علی:

دلم برای پسره میسوزه که شبهاشو جهنم میکنی خودت یک راههائی رو امتحان کن مثلا با آلتش کمی بازی کن اگر دیدی بازهم تحریک نمیبشی بیاو شما رو بخیر و اونو بسلامت حقیقت رو بهش بگو یا راه چاره پیدا کنه یا اینکه از خیرهمدیگه بگذرین والا زندگیتون دچارمشکل میشه .

 


میترا:

ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺗﻮﻥ ﻋﻼﻗﻪ ﻧﺪاﺭﻳﺪ اﮔﻪ ﺑﻬﺶ ﻋﻼﻗﻪ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺣﺘﻲ اﺯ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻢ ﻟﺬﺕ ﻣﻴﺒﺮﻳﺪ ﻛﺎﻓﻴﻪ ﻓﻘﻄ ﻳﻪ ﭼﺸﻤﻚ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﺮاﺗﻮﻥ ﺁﺩﻡ ﺩﻭﺱ ﺩاﺭﻩ ﺑﭙﺮﻩ ﺑﻐﻠﺶ.اﻟﺒﺘﻪ ﻣﻦ ﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩاﺷﺘﻢ و ﻣﺠﺮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan