زندگی برتر

پرسش و پاسخ و مشورت درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر، ازدواج، مسائل اجتماعی و ...

پسر ها، اگه بفهمید خواهرتون دوست دختر داره چیکار می کنید؟

  • ۱۳:۴۹

پسرانی که دوست دختر دارند اگر بفهمند خواهرشون دوست پسر داره یا بشناسند فلانی دوست پسر خواهرشونه چی کار می کنند؟

برای پاسخ به این سوال به انتهای مطلب بروید

 

پاسخ های کاربران


سعید:

من دوست دختر ندارم و خواهرام هم از اینکارا نکردن ولی من تو خیابان از این افراد ببینم نهی از منکر میکنم اگه گوش کردن که هیچی اگه پسر پررو بازی دربیاره میزنم زیر گوشش اگه برخورد بالا بگیره میزنگم رفقای بسیجی یا کلانتری بیاد برای بازداشت...

 


محمد امین:

بستگی داره ببین یه وقت هست میبینی خواهرتون با پسره با هم هستن اما به قصد آَشنایی بیشتر و با نظارت خانواده که اشکال نداره.نه من اینکاره هستم نه خواهرم خودم هم که دیگه وقت زن گرفتنمه و به مادرم گفتم که این دخترو میخوام ولی ....برام دعا کنید موفق شم خانواده رو راضی کنم

 


پسر شورشی:

اهل دوست دختربازی نیستم ولی اگه خواهرام اهل اینکار باشن ادبشون میکنم بعد بافرشادومصطفی وداریوش میریم پسرو جر میدیم

 


.:

کار خاصی نمیکنن

 


مجید:

به سعید
شما خیلی اشتباه میکنی.مسائل مردم به شما ربطی نداره.

 


به خودم مربوط:

اخه به شما چه ارتباطی داره تو حق نداری تو خیابان مزاحم کسی بشی
درست همه چی بستگی به شخص داره ولی مواظب باش خودت کتک نخوری
من بسیار مخالف اینم که تو خیابان کسی مزاحمت برای رفت امد دیگران ایجاد کنه چون تو اصلا اگاه نیستی
الان این مسئله خز شده
این کسی که این پست گذاشته میخواسته بگه بیایید خواستگاری همین

 


شیوا:

چیزی که عوض داره گله نداره

حرف اینجور خواهر برادرا برا همدیگه ارزشی نداره چون خودشون هم خطاکارن و

نمیتونن همدیگه رو نهی کنن از این کار .

 


نیلوفر آبی:

اگه خانواده بی قیدی باشن که براشون مهم نیست- اما خانواده های معمولی- پسرها اگه خودشون یکی رو داشته باشن میگن که ما مواظبیم- میگن که طرفمو خوب میشناسم و..- اما وای به روزی که بفهمن خواهرشون دوست پسر داره- زمین و زمان و می دوزن به هم و تا مدتی دختر بیچاره گوشیش توقیف میشه- تا یه مدت هم میره تو قرنطینه و تا مدتها هم تحت کنترل رفت و امد داداشه هست- اما خود داداشه نمی فهمه که خودش هم داره همچین کاری می کنه

 


رویا:

والا تو این دوره زمونه که بیشتر دخترا کسی رو بعنوان دوست دارن اون داداش بیچاره چی بگه البته هنوز غیرت توپسرای امروزی از بین نرفته
باید بگم سوال جامعی پرسیدی بستگی به خانواده داره ممکنه ایراد نگیره ممکنه بزنه طرفو خونی مالی کنه

 


...:

خیلی سوال بی ربطی بود هر کی مسول کارای خودشه الانم عهد بوق نیس داداشا رو خواهرا عصبی شن یا غیرتی چرا انقد بین دختر و بسر فرق میذارین؟؟؟؟

 


مانیا:

اینا اصلا ربطی به دوست دختر داشتن و نداشتن بستگی نداره یکی گاگوله عکس العمل نشون نمیده یکی گاگول نیست عکس العمل نشون میده

 


به اون بی اتکت =(...)

اگه قرار باشه هرکی مسئول کار خودش باشه که چند تا عیاش هرروز میان میزنن به تق تو امثال تو.هیچ کاری هم از دستت برنمیاد بجز ناله!!!!
عهد بوق نیستیم ولی عهد دوغ هم نیستیم که تابلو هرج ومرج سردرورودی خونه بچسبونیم وبه هرکی رد میشه لبخند بزنیم!!!.
داشتن ونداشتن غیرت زمان بردار نیست جنم می خواد.
بین دختر وپسر فرق میذاریم چون فرق دارند.
دختر لطیفه تره ظریفتره آسیب پذیرتره وداداش باغیرت مثل خار از این گل محافظت میکنه. (منکر نیستم که بعضی پسراهم از دختر آسیب پذیرترند اما در اقلیتند)

از مرام آقا سعید وپسر شورشی حظ کردم اما داداش اول اقدام قانونی ،اگه جواب نداد یا قانون توش سوسه وول زد .این مرام خودش میشه هم قانون هم مجری قانون.

مجید ، خوب گوشاتو واکن مسائل مردم همه به هم ربط داره ، خصلت اجتماع همینه، امر به معروف ونهی از منکر مثل نماز واجبه، اول زبون خوش ،اگه نشد مرامم مرام حسینه.

 


سعید:

به مجید
مسایل مردم به من ربطی نداره؛
نه عزیز من این مسئله شخصی نیست هیچ کسی حق نداره در جای عمومی فساد کنه اینطوری که هر خری میاد یه غلطی تو خیابان میکنه ماهم بگیم خب به ما چه ...
نه عزیز من امر به معروف و نهی از منکر برای اینجور جاهاست شما اگه دین نداری حداقل آزاده باش فکر کن اون خانمی که با یه پسر میبینیش خواهرت یا مادرت باشه بازم غیرتت قبول میکنه هیچی نگی البته شاید شما بی غیرت باشی این به خودت مربوطه ولی رگ غیرت ما شیعه ها قبول نمیکنه ببینیم تو خیابان به ناموس شیعه تجاوز میکنن، بی حرمتی میکنن وایسیم نگاه کنیم ...

 


زری:

از جواب به اون بی اتکت خوشم اومد.
... جان منظورت از عهد بوق چیه؟ غیرت مگه عهد و زمان میشناسه؟ البته منکر این نیستم که غیرت کم شده وگرنه دخترا با موها و ناخن رنگ شده و مانتو که نه بلوز آستین کوتاه و ساپورت نمی اومدن بیرون و این همه فساد وجود نداشت. مرد اگه مرد باشه وقتی خواهر یا زنشو با این فرم ناجور دید باید بزنه زیر گوشش که دیگه تکرار نکنه. من تو خونه لباسای راحت میپوشم هر طوری هم دلم بخواد آرایش میکنم اما بیرون از خونه چادرمو محکم میگیرم و رهاش نمیکنم. مردها در آخرت بخاطر بی غیرتیشون بازخواست میشن البته منظورم همه نیست.

 


بوی یاس:

پسرها اگه خودشون یکی رو داشته باشن میگن که ما مواظبیم- میگن که طرفمو خوب میشناسم و..- اما وای به روزی که بفهمن خواهرشون دوست پسر داره- زمین و زمان و می دوزن به هم . نیلوفر ابی این تیکه خیلی خیلی خوب اومدی بهشون هم میگی از داداشای دیگت عبرت بگیر میگه چرا منو با اونا مقایسه میکنی.من میدونم کیو انتخاب کنم خودشون رو علامه دهر میدونن. به جهنم دیگه خسته شدم با هر کی میخوان دوست بشن.

 


صابر:

همین امروز یه دعوایی شد تو محلمون که بیا و ببین پسره به یه دختره شماره داده بود برادر دختره میفهمه با چند تا دوستاش میان پسررو میزننپلیس اومد ..خانوده دو طرف اومدن ... خیلی باحال بود

 


منصور:

نه خودم اهل دختذ بازی ام نه خواهرم پسر بازه ولی اگه من باشم همون جا صاف می فرستمش اسفل اسافلین

 


ممد:

همتون دارین چرت میگید 
همه ی این دخترایی که تو گروه های لاین و واتس آپ هستن خواهرهای ما اند 
شما ها سرتون رو مثل کبک زیر برف کردین 
خواهر من هم حق داره با بقیه ارتباط داشته باشه 
البته خواهر من 29 سالشه 
من 18 سالمه 
هیچوقت به خودم اجازه ندادم تو زندگیش دخالت کنم 
اگه اینجور باشه که شما میگید تمام مرد های دنیا بیغیرتن جز مرد های ما 

 


علی:

آقا جان که میگید امر به معروف میکنم و .... رابطه شخصی دیگران به شما ارتباطی ندارد چرا؟ شما اگر واقعا به عقایدت معتقدی اونجوری که فکر میکنی درسته و طبق اعتقادت زندگی کن
 زمانی که بخوای همرو مثل خودت کنی این هنر نیست که طبق اعتقادت زندگی کنی
شما نمیتونی از همه بخای که مثل تو فکر کنند و رندگی کنند و اعتقاد داشته باشند
چون این با انسان بودن و اختیار و تفاوت انسانها معنایی در تضاد کامل هست
انسان در صورتی که مساله ای با زور و جبر بهش تحمیل بشه اون رو پس میزنه این در تاریخ ثابت شده هست ، اون هم در مملکتی که به نام دین این همه رسوایی و فساد به وجود آوردند توقع نداشته باش که همه اعتقاداتشون مثل شما باشه
این اجبار و فشارها باعث شده که الان می بینیم متاسفانه جوونها حریص تر شدند و خیلی از فکر و ذهنشون با این مسائل درگیر هست ، در حالی که توی خیلی از کشورهای آزاد این همه درگیری فکر و حریص شدن وجود نداره این مسائلی که باید در حاشیه باشه شده فکر و ذهن جوونها و فکرها رو مریض کرده به خاطر قرنطینه ها و اجبار ها و افراط ها و دروغگویی ها و ...، با زور و اجبار چیزی عوض نمیشه یعنی این کارهای شما نتیجه عکس داده
بهترین راه اینه که هر کس عقاید شخصی خود را داشته باشد تا جایی که به حریم دیگران تاوز نکند

 


کیانا:

ای بابا الان دوره اون حرفا نیس ... اصلا بین دختر و پسر په فرقی هست که برادرا به خودشون اجازه سرزنش خواهرشونو بدن ؟
اگر قراره کسی بخواد دختر رو  سرزنش کنه فقط پدر و مادر هستن که همچین حقی دارند 

 


 

 

برای ارسال سوال و مطلب کلیک کنید

Donya Moshirya

به نظر من دخترا باید با کنترل خودشون پیش برن،یعنی باید از همون اول کار حد و حدود بزارن،بالاخره دخترا هم باید ارتباط با جنس مخالفو یاد بگیرن ولی در سن مناسب و با شرایط درست و سالم.اگر پسری بخواد روی خواهرش غیرت نشون بده،نباید با دختره کاری کنه فقط باید پسررو چک کنه. اگه مناسب بود از خواهرش قول بگیره حواسش باشه و مراقب خودش باشه. نه که بگیره طرفو بزنه،شاید اون دوتا در آینده ازدواج کنن ما که خبر نداریم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan