زندگی برتر

پرسش و پاسخ و مشورت درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر، ازدواج، مسائل اجتماعی و ...

دختری که قبل ازدواج دوست پسر داشته بعد ازدواج چه می کنه ؟!

  • ۱۹:۵۴

"دختران" دوست پسر دار بعد از ازدواج چه می کنند ؟!

 

دخترانی که قبل از ازدواج دوست پسر دارن ،بعد ازدواج چقدر احتمال داره عادتشونو ترک نکنن؟ و چرا؟

 

پاسخ های کاربران


ریحان:

بستگی داره
ی وقتایی دختر ساده لوحه و گول میخوره ،و دیگه هم تکرار نمی کنه و توبه می کنه....

اما ی دخترایی هستن که تنها دغدغه شون دلبری کردنه و دوست پسرداشتن رو افتخار می دونن که بازم دو دسته ست
یا طرف به خودش میاد و توبه می کنه
یا نه بعد از ازدواج با تمام توان ادامه می ده

در کل :نمیشه نظر مطلق داد.انسان موجودی پیچیده ست و در شرایط مختلف رفتارهای مختلفی از خودش نشون می ده.

 


احسان:

دختر هم مثل پسر هست . به نظرم نمیتونن ترک کنن و تا دوست پسرشون زنگ بزنه دوباره یاد عشق و عاشقیا میفتن . کلا خانما چون احساساتی ترن بیشتر لطمه میخورن و سخت تر میتونن دوست پسر داشتن رو ترک کنن .
اتفاقا بعد ازدواج دلیل مسخرشون اینه که : مشکلات زندگی زیاده و با دوست پسرم درد دل میکنم و از شوهرم براش میگم . اینم دلیل مزخرفی به باهاش گناه میکنن

 


دختر دی:

اونایی که یکی دوتا دوسپسر داشتن که ترک میکنن احتمالا
ولی اونایی که تنوع طلب شدن و هرروز بایکی بودن بعید میدونم ترک کنن

 


طلا:

سلام بستگی ب دختره داره اگه واقعا توبه کنه سمتش نمیره
ولی من خودم بعضیا رو دیدم تو مجردیهاشون شیطنتهایی داشتن الان ک ازدواج کردن یه خورده بگی نگی شیطونن

 


حبیب:

راستی من در پست .پسران دوست دختر دار بعد ازدواج چه میکنند.آنچه حرف بود به این طور پسر ها زدم .حالا شما دختران چه قدر تعهد وصادقیت دارید نسبت به همسر آینده خود.فکر کنید همسر آینده شما اهل هیچ رابطه دوستی بادختر نبوده.

 


دریا:

90 درصدشون بعد از ازدواج هم به این کارشون ادامه میدن
شک نکنین که ادامه میدن
حیف که نمیشه و به امتحانش نمی ارزه وگرنه میگفتم با یکی از همینا ازدواج کنین تا خودتون به حرف من برسین

 


نرگس جونی:

خیلیا شون خوب میشن ولی اگه یه وقت خدایی نکرده شوهرشون بهشون توجه نکنه چون از قبل زمینه اشو داشتن ممکنه با کسی دوس بشن.البته نمیخوام ذهن پسری رو خراب کنم اینم احتمال دادم.خودم زنی میشناسم تو مجردیش با چنتا پسر فقط حرف زده بود.الان ک ازدواج کرده از شوهرش راضی نیس تو عید ی پسری تو پارک بهش شماره داده اونم ب پسره زنگ زد من گوشیشو دیدم ب شماره مشکوک شدم شماره رو حفظ کردم گذاشتم تو گوشی خودم.بعد ی روز ب دوستم گفتم با خطش ب اون شماره بزنگه دیدم پسری جواب داد.خیلی ناراحت شدم از اون زنه-اتفاقا دیروز زنه رو دیدمش بهش گفتم تو الان متعهدی نباید اینکار بکنی بهم گف فقط کمی سرکارش گذاشتم-گفتمش من ک مجردم همه جور امکاناتی هم دارم همه جور ازادیم دارم اما بخدا گفتم دستمو بگیر ب گناه نی افتم .گفتمش گناهت سخته.چرا با خدا دوس نمیشی؟؟حالا دیگه نمیخواد با پسره حرف بزنه.اینم بگم شوهرش معتاده و اینکه اصلا ب اون و بچه اش توجه نمیکنه.انشاا.. خدا همه ما رو ب راه خیر هدایت کنه.اینم بگم بنظرم تاوان کارشم پس داد دو شب پیش رفته بود بیرون ی چیزی افتاد رو پاش ناخن بزرگه پاش کنده شد.

 

ی نصیحت برا اقا پسرا دارم
با هرکی ازدواج کردید اندازه چشماتون بهش اعتماد داشته باشید قشنگ بشنید با هم حرف بزنید در مورد اعتماد 

 

من خدا شاهده وقتی ازدواج کردم یا همون عقد دوس دارم ب شوهرم بگم بهم اعتماد داشته باشه تا براش اعتماد رو معنی کنم.بهش میگم هیچوقت بهت خیانت نمیکنم خیانتم از نظر من خیلی معنیا داره انشاا... خدا همه مردا و زنانمون رو از گناه حفظ کنه
الهی امین

 


بوی یاس:

به شوهرش بدبین میشه و زندگی رو واسه هردوشون جهنم میکنه و اخرش هم طلاق
چیز خواسی نمیشه الان دیگه طلاق یه نوع عرف شده تو جامعه انگار رسمه

 


یه دوست خیر خواه:

بستگى به آدمش داره
قطعى نمیشه نظر داد

 


yas007:

ما که نداشتیم! ولی به نظرم تو روحیه آدم تاثیرشو میذاره حتی اگه بعد از ازدواج ترک کنه!
با حرف ریحانم موافقم یه عده تمام توجه و زندگیشون در جلب توجه و محبت پسرا خلاصه میشه این دسته میخوان هم بهترین باشن و هم بهترین ها رو مال خودشون کنن نتیجه اینکه اگرم ازدواج کنن ازدواج هیچ مانع و تعهدی برای پیشرفت تنوع طلبی هاشون نیست!!

 


زهرا29:

والا چون دوست پسرنداشتم اطلاعی ندارم.بایدتحقیق کنم

 


22:

خیلی ها رو دیدم پشیمون شدن و دیگه دور ورش نرفتن ولی بعضی ها هم ادامه دادن که شاید از شوهر فعلی خودشون راضی نبودن یا به زور زن یکی شدن و ....
در کل بستگی به آدمش داره حرف ریحان درسته

 


Avishan:

یه دسته دیگه هم هستن بعضی زنا تازه بعد ازدواج شروع میکنن به دوس پسر گرفتن نمیدونم که علتش چی میتونه باشه اما فکر کنم اکثر زنا بعد عروسی اگه دوس پسر بگیرن تا از شوهرشون جدا نشن راضی نمیشن حالا دوستشون بگیرتشون یا نه. گمونم ذات زن کمتر بتونه دو تا عشقو قبول کنه حتی تو کشورهایی که آزادی روابط دارن کمتر تو یک دوره زمانی یک زن با دو تا مرد میمونه

 


توصیه:

برادران و خواهران محترم سعی کنید قبل ازدواج در محیط دانشگاه یا محیط کار حتما ارتباط کلامی و اشنایی با روحیات جنس مخالف رو تجربه کنید البته به صورت محترمانه و شرعی...
تو ازدواج خیلی بهتون کمک می کنه...
سعی کنید صفر صفر نباشید....
راستی اگه قصد ازدواج با دختری رو ندارید اذیتش نکنید دخترها خیلی حساسن.......

 


سکوت:

همه چی ربط داره ب آدمش و نوع رابطه ای ک دارن،تو پست پسرا چیکار میکنن گفتم!اما در مورد خودمم اگ مسایل جنسی قاطی نشه ادامش چ ایرادی داره؟هیچ ایرادی نداره،ب شوهرم میگم شمارشم میدم ب خودش،ادامه رابطه بعد از ازدواج بستگی به نظر شوهرم داره نه من!

 


soheyla:

سلام من معتقدم هر انسانی وقتی نیازهاش تامین باشه به سمت خلاف کشیده نمیشه.اگر دختری قبل از ازدواج دوست پسر داشته باشه دلیل نمیشه یعد از ازدواج باز به کارش ادامه بده...1دختر هنگام ازدواج به همسرش متعهد میشه و باید وفادار مونه...به نظر من اگه دختری بعد از ازدواج باز سمت رفاقت بره یا تنوع طلبه یا نیازهای عاطفی وجنسیش به درستی توسط همسرش رفع نمیشه...... اما اگه از95درصد افراد متاهلی که دوست پسر/دوست دختر دارن بپرسیم که همسرتون رو بیشتر دوست دارید یا رفیقتون رو همه بی شک میگن همسرمون رو......در کل دلیل نمیشه که اگه دختری قبل از ازدواج دوستی داشته بعد از ازداج باز بخواد با اون یا 1پسر دیگه رابطه داشته باشه......اگه اینجور باشه پس اصلا چرا ازدواج کرده؟؟

 


علی:

سیم کارتشونو عوض می کنن

 


سام بارانی:

کلا دخترا دنبال تنوع محصولند ترک نمیکنند حالا با دوس پسراشون یا با دوستای شوهرشون

 


ترگل:

سلام 

سوال منم اینه که خواهرم از همان 14-15 سالگی دوست پسر تلفنی داشته که با هم قرار ملاقات از دور هم می گذاشتند. الن حدودای 21-21 است. البته بگم مادرم خیلی سخت گیره. خواهرم باید حجابش رعایت کنه و مادرم نمی ذاره هیچ جایی تنها بره. حتی بیشتر از ابتدایی هم نذاشته درس بخونه. و همه خواستگارهاش رو هم رد می کرد . پدرم بداخلاقه و با او رابطه عاطفی نداره. که اینها همه در روحیات و وابستگی عاطفی او به جنس مخالف تاثیر گذاشت. من به عنوان خواهر بزرگتر و تحصیل کرده خیلی نصیحتش کردم. از هر راهی... کلی داستان عبرت آموز هم برایش گفتم. خواهرم اهل نماز و روزه و حجاب هم هست...

خلاصه با وجود اینکه مادر و برادرم بدون اینکه به روش بیارند به بهانه مزاحم تلفنی داشتن، سیم کارت و تلفنش ازش گرفتند. اما باز هم از طریق تلفن منزل یا گوشی این و اون تماس ها را ادامه می داد... و  الان حدود دو سال است که فقط با یک پسری که به خواستگاریش هم آمد ارتباط تلفنی داره. البته یک عکس با مانتو تنگ و موهای بیرون آمده را هم برایش فرستاده. اما نمی دانم حرفهای ممنوعه هم می زنند یانه؟ اما پیام پسره رو که در مورد اولین روبوسی عید بود را دیدم... نه نصیحت نه تهدیدای من از خراب شدن روحیه و زندگی آیندش تاثیری نداشت...

الان یکی از پسرهای خوب فامیل که می دانم خواهرم به او بی علاقه هم نبود به خواستگاریش آمده. نه من و نه خود خواهرم نمی دانیم چه باید کرد؟ بهش گفتم بعید می دانم بتواند دوست پسری را که آب بخورد می رود به او می گوید بتواند کنار بگذارد؟ همین الن هم رفته قضیه این خواستگار را فورا به او گفته!!! نظر شما چیست؟؟؟؟

 


ye dokhtar:

بعضیها خیلی بی رحمانه پاسخ دادند.
هرکسی با دیگری فرق میکنه اما دختری که عاقل باشه خدا کمکش کنه وقتی پشیمون باشه و توبه کرده باشه دیگه سمتش نمیره...
.الآن خیلی از دخترا از روی سادگی که دارن گول میخورن مطمئنا همچین دختری وقتی متوجه اشتباهش میشه دیگه تکرار نمیکنه. نمونه هاشم زیاد دیدم

 


فاطیما:

چه جالب اکثرا اینجا مریم مقدس شده...
بنظر من داشتن دوست اما کنترل شده برای هردوجنس لازمه

 


جلال:

سلام ..متاسفانه بیشتر دخترای ما دروغ گوبار امدن ...در تربیت دخترها کوتاهی شده ..الان من نمیدونم باچه دختری زندگی کنم هرچی میبینم اخلاق درست نداره...برخی میگویند تو اشتباه میکنی ..ایا واقعا دختری که راحت دروغ می گوید به درد زندگی می خورد؟
منفکر نمیکنم به درد زندگی بخوره

 


گلبرگ:

کاملا بستگی داره 
نمیشه همه رو با یه چشم دید چون انسانها به تعداد افراد روی کره زمین متفاوتند
یک سری اعتیاد دارن به داشتن دوست پسر،یعنی از اولین دوس پسرشون تا به امروز نشده که دوست پسر نداشته باشن حتی چند روز یا چند هفته،یا حتی گاهی بعضیا هستن که هم زمان با چندتا پسر دوست میشن و به کسی نه نمیگن، این افراد احتمال اینکه بعد از ازدواج عوض بشن خیلی خیلی کمه و ازدواج باهاشون میشه گفت ریسکه 
بعضیا هستن که تو طول زندگیشون فقط یه تعداد محدودی دوست پسر داشتن و شاید حتی بین دوستیهاشون فاصله های چند ماه یا چند سال بوده، این ادما کسایی هستن که از بین افرادی که سر راهشون قرار میگیرن کسانی رو که به معیاراشون نزدیکه میپذیرن حالا یا برای اینکه از تنهایی در بیان یا حتی گاهی برای شناخت به منظور ازدواج 

 

البته هر دو مورد در مورد اقایون هم صدق میکنه 


شما تو ازدواج اولین پیشنهادم اینه که اولین قدمتون مشاوره باشه و قدمهای بعدیتون در جهت شناخت بیشتر فرد باشه، ببینین خط قرمزهاش چیا هستن، ببینین چقدر حرمت خودش رو نگه میداره نجابت و حیاش رو ببینین برخوردش با دیگران،نگاهش تو مکانهای عمومی به حنس مخالف و.... 

 

اینکه بگیر چون من دوست دختر نداشتم و دوستامو دیدم که دختر میاوردن پس با دختری که دوست پسر داشته ازدواج نمیکنم یه کم خیلی غیر منطقی و خشکه 

 

و این رو هم اضافه کنم که پرسیدن این سوال از دختر "که ایا شما قبلا دوست پسر داشتی یا کسی تو زندگیت بوده" یه توهین هست چه برای دختری که نداشته چه برای دختری که داشته ولی با محدودیت و حفظ حریمها، شما باید زرنگ باشی و بدون پرسیدن این شوال متوجه این قضیه بشی

 


m:

حالم از دخترایی که دوست پسر داشتن بهم میخوره
ی مرد هر چند سال هم که از زندگیش بگذره
با هر نگاه به همسرش تو فکر ناگفته هاش تو ارتباط با دوست پسرش(هاش) میفته
و زندگیش همیشه زهر ماره

 


محیا:

پسرا چیکار میکنن دخترا هم همون 😡 چرا همتون میگین ادامه میدن نخیر اصلنم اینطور نیست دورو ور من پر ادماییه که همه با دوس پسراشون ازدواج کردن خیلیم زندگیم خوبی دارن دخترای خوبی هم هستن 
دوست دختر داشتن طبیعیه اشکالی نداره ولی دوست پسر گناه کبیرس !!!!؟ به خدا خیلی پرو تشریف دارین 😡

 


بنده حقیر:

به همسر ایندتون وفادار باشید اگر هم دوست پسر دختر دارید توبه کنید از الان شروع کنید هنوزم وقت هست و توبه کنید تو میتونی انشاا... اینا همش وسوسه ی شیطانه بازم میگم از الان شروع کنید به خوب بودن و وفادار بودن

 


ایسو:

من خودم قبل ازدواج  عاشق برادر شوهرم بودم اونم همینطور الان من ازدواج کزدم ولی اون هنوز به چشم عشقش بهم نگاه میکنه حتی شب اول ازدواجم اومد می  گفت ازش جدا شو من هنوز می خوامت واقعا زندگیم داره نابود میشه شوهرم دیگه حتی نمیزاره تنهایی جایی برم اینجاس که میگن عاشق کسی نشین که بعد بشیمون بشین

 


pegi:

وا ...این حرفا چیه 
اینجا خانم ها دو دسته میشن  البته اکثرشون میشن ک استثنا بازم هس تو هر چیزی ...
دسته اول با دوست پسرشون ک مطمین هستن مرد زندگیه ..با اخلاق و از نظر ثبات شغلی و تیپ و قیافه خوبه ...خب ازدواج میکنن و پایبند می مونن چون طبق میلشونه اقاشون  و همو میشناسن تو هر زمینه ای . 

دسته دوم  خب به هر دلیلی با خواستگارشون ازدواج میکنن و با کسی ک دوسش داشتن و به حساب عشقشون بوده خب نمیرسن 
این دسته واقعا باید با دل خودشون رو راست باشن و به احساساتشون احترام بزارن ...یا با شوهر ادامه بدن و همه چیو کنار بزارن 
یا هم اگ مهر غیر شوهر بیشتر بود به دلشون از  شوهر واقعا جدا بشن 
خیانت مردو  پیر میکنه و از زندگی متنفر  ....به هر راهی ک شده حتی مرد ترین مردها هم یه روز کاره زنشو بهش تلافی میکنه ‌ .

من خودم با شوهرم ۳ سال  دوست بودم ...۹ سال تفاوت سنی داریم 
تو این مدت تو فراز و نشیب ...سرد و گرم روزامون باهم بودیم  و 
همو مو به مو ..دقیق میشناسیم تو هر زمینه ای 
الانم قبل زن و شوهر بودن ...دو تا دوست صمیمی هستیم😊🙂 ‌

 


تاریکی مطلق:

سلام 
بستگی به ادمش داره هدفش از دوست پسر داشتن چیه یکی شاید دنبال یه مورد درست برا ازدواجه یکی شاید بخاطر هوسش یکی شاید برا سر کیسه کردن طرفه یکی شاید برا کلاس اومدن پیش دوستاش همه شخصتشون فرق می کنه در کل باکسی دوست بودن مشکل نداره مهم هدفش از دوستیه 

 


وناز:

من خودم یه دوست داشتم هروزبا یه پسری بود درموردازدواجم باهاش حرف میزدی می گفت اصلانمی تونم تصورکنم یه عمربایکی باشم ادم خسته میشه هروز یه پسر جدید روحیات جدید
حالاخوددانید

 


فرید:

واقعا ازدواج کردن تو این دوره زمونه خیلی سخته نه به دخترا میشه اعتماد کرد نه پسرا .اینو پای خودخواهی یا خودشیفتگی من نزارین دیگران و اطرافیان میگن خداروشکر هم قیافه ی خوبی دارم و قد بلندی دارم هم 5ساله فیتنس کار میکنم از یه لحاظ میگم خب تا آخر عمر دوست دختر داشته باشم و ازدواج نکنم با این اوضاع از یه طرف دوس دارم یکی رو آدم داشته باشه که همیشه و هر جا با هم باشن واقعا سردرگمم به کسی نمیشه اعتماد کرد

 


یه آقا پسر به آقای فرید:

داداش ... دقت کنی دختری که اهل زندگیه سروگوشش این ور اونور نمیجنبه خیلی راحت قابل تشخیصه یا حداقل بعد از یه مدت کوتاه آشنایی .... حیا در نگاه کردن ها ... یه مقدار پوشش ... یه مقدار رنگ و لعاب ... بیشترش طرز صحبت کردن و حیای کلامی ...

از همینا و بعضی چیزای دیگه همون اولا متوجه میشی که با این دختر میشه ازدواج کرد و زندگی خوبی داشت ... 

 


فاطمه:

من 28 سالمه تا این سن دوست پسر نداشتم.ازدواجم نکردم.خداکنه یه پسر مثل خودم پیدابشه.امین

 


مژگان:

دروغگو پسرا هستن، که دخترا ازشون یاد گرفتن.  دقیقا در تربیت پسرا کوتاهی شده، ول بودن تو کوچه خیابون، تربیت نشدن، البته یه عده

 


کاربر پسر به خانم فاطمه:

ایشالا بهترین چیزی که به صلاحتونه در بهترین زمان نصیبتون بشه ... 


نمیدونم چقدر باور میکنید منم یه پسرم حالا یه سال و نیم کمی بیشتر یا کمتر از شما سن و سال دارم تا حالا دوس دختر نداشتم تحصیلکرده هستم .... اصلا احساس نمیکنم باید فلان کارو میکردم یا نمیکردم ... همیشه در برخورد با خانم ها رفتارم سنگین بوده چه برسه بتونم .... 

 

قدر خودتون رو بدونید ... قدر اسمتون رو بدونید ... این اسم به من امید میده برای ادامه ی زندگی این دنیایی ... 

ارضای نیازها توسط یه انسان باید با چاشنی منطق همراه باشه در هر فشاری که باشه گرچه سخت ... 
اینه که لذت واقعی رو از اون نیاز به آدم میده چون لذتی که همراش آرامش ناشی از بندگی خداوند هم باشه اونه که روحت رو هم سیراب می کنه .. 

 

افتخار می کنم که به عنوان یه پسر عنان نیازهامو دست گرفتم تا نه تنها یه دخترخانم یا دختر خانم هایی رو به بازی نگیرم برای سوءاستفاده بلکه با رفتارم همیشه سنگینی رو ترویج کردم و حداقل یه نفر رو از جمعیتی که باعث بدبینی دختر و پسر شده کم کردم ... 

 

فقط خواستم قدر خودتون رو بدونین ... قسمت باشه حتما ازدواج خواهید کرد ... خودتون هم توجهتون به معیار ها و توقعاتتون باشه ... مطمئنا تفاوتی بین شما و کسی که هیچ قید و بندی در کاراش نبوده در نزد خداوند وجود داره

 


رحمان:

سلام
من نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن با جنس مخالف رابطه نداشنه باشن میمیرن
اخه این چه تفکریه اگه میخواید ازدواج کنید که تکلیف معلومه
گیرم شما ۱۰ تا دوست داشتید
اگر قضیه ارضای نیازهای عاطفی و بعضی موارد جنسیه چرا پس با یه دوست پسر یا دختر قضیه برا هیچکس حل نشده
دختر ها یا پسرایی هستن با ۱۰ نفر در ارتباطن بازم ادامه میدن و بیشتر تو لجن فرو میرن
دلیلش اینه که با دوست دختر پسر داستن هیچگونه نیازی برطرف نمیشه
حتی نیاز جنسی چون همش بیشتر و تنوع طلب تر میشید
هیچ وقت با اینکارا سیر نمیشید فقط تشنه تر

 


 

برای ارسال سوال و مطلب کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan