زندگی برتر

پرسش و پاسخ و مشورت درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر، ازدواج، مسائل اجتماعی و ...

بعد از تجاوز، نیاز به جراحی پیدا کردم، می تونم ازدواج کنم؟

  • ۰۷:۲۸

سلام خسته نباشید..
من دختری هستم 17 ساله
من موقعی که بچه بودم به من تجاوز شد و در اون حالی که نمیدونستم تا بزرگ شدم تقریبا 14 سالم بود که همه چیز به کلی باور کردم ., توسط بعضی افراد که کمکم کردن و جراحی کردم.. و الان تقریباً ۳ سال از اون زمان میگذرد ولی نمیدونم چرا میترسم شبهایی حتی شده تا صبح گریه کردم...
میخواستم کمکم کنید که من الان بعد اون جراحی سخت میتونم ازدواج کنم یا نه ؟!
چون این مساله واسه من و خانواده ام خیلی مهم..
لطفاً شوخی و یا توهین نکنید چون من دل خواه نخواستم.
و خانوادم هنوز که هنوز از این موضوع خبر ندارد.

ایرانی

چرا فکر میکنید نمیتونید ازدواج کنید؟

به لحاظ پزشکی یا به لحاظ اجتماعی؟

 

به لحاظ اجتماعی اگر با یک انسان شریف اشنا بشید گذشته شما براش اهمیتی نداره. ضمن اینکه شما گناهی مرتکب نشدید. قربانی یک حیوان انسان نما بودید.

به عنوان یک پسر اگر بدونم طرف مقابلم قربانی چنین رخدادی بوده حتی به روش هم نمیارم...

اگر این موضوع برای شما آزار دهنده هست و استرس زیاد دارید به روانشناس و مشاور مراجعه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan