زندگی برتر

پرسش و پاسخ و مشورت درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر، ازدواج، مسائل اجتماعی و ...

چرا دیگه مثل قبل علاقه ای به نامزدم ندارم؟

  • ۱۸:۱۳

سلام.
دختری 25 ساله هستم.حدود دو ساله به پسری علاقمند شدم و با وجود مخالفت های زیاد خانوادش نامزد شدیم.برای رسیدن بهم خیلی سختی کشیدیم. ولی الان یه مدته وقتی بمن زنگ میزنه ذوقی ندارم وقتی تماسمون از 5 دقیقه بیشتر میشه به هر بهانه ای میخام تماس و قطع کنم.یه زمانی زنگ که میزد خواب بیدار میشدم باهاش حرف میزدم ولی الان نه. پسره خوبیه جدیدا تماسا از طرف اونه و من کمتر زنگ میزنم. مشکل خاصی نداریم فقط ایشون خیلی گرمن و من نه. خیلی از نظر فکری تحت فشارم که وقتی علاقه ای به مسائل جنسی ندارم در موردش حرف بزنم. بهش وابسته ام ولی نمیدونم چرا اینطوری شدم خیلی احساس عذاب وجدان دارم نسبت به نامزدم.لطفا راهنماییم کنید

 

پاسخ های کاربران


پسر شورشی:

التماستون میکنم نذاریدمتوجه بشه دلشونشکن

 


ابولفضل:

بیشتر توضیح بدید یعنی شما با نامزدتون درباره مسایل جنسی حرف می زنید
اگر حرف می زنید یعنی قبلا گرم بودید بعدا سرد شدید نگران نباشید خواهر من اگر سرد مزاج هستید به یک پزشک مراجعه کنید
ولی اگر به نامزدتان علاقه ندارید بهتر است از همین الان راهی اندیشه کنید چون نداشتن علاقه عواقب ناگواری دارد
موفق باشید

 


طلا:

سلام
حتما برو پیش ی روانشناس
این ی اختلاله و قابل درمانه

 


حبیب:

باسلام. پاسخ شما به دوصورت هستش .صورت اول :اگر شما واقعا فکر میکنید به خاطرخانوادش هستش که گذاشتن به سختی بهم برسید. و شما داریدطوری با پسرشون رفتار میکنید که تقاص خانواده را از پسر بگیرید .بدانید که سخت در اشتباه هستید چون شما فقط باید به پسره فکر کنید .به سلامتی فردا میخواه بریید زیر یک سقف زندگی کنید وهردوتایی با مشکلات زندگی مقابله کنید درصورتی که نه از پدر ومادر خودت ونه آقاپسر خبری هستش . صورت دوم :شما بایستی به یک مشاور ازدواج مراجعه کنین. البته بدون پسر.سعی کنید باهم برین بیرون وبیشتر باهم باشین وبه فکر تهیه وسایل زندگی باشید.ودرنهایت به خدا توکل کن تاهمیشه موفق باشی وبگو هرچی رضای توست.

 


یه دوست خیر خواه:

پسر شورشى درست میگه.هم دلش میشکنه هم گناه داره
الان که جلو خانوادش واستاده و گفته عشقم این خانمه
میخواین خراب کنین؟
فردا خانوادش همینو میزنن تو سرش.
خلاصه بگم حتى فکر این که بخواین فاصله بگیرىن هم اند نامردیه

 


 

برای ارسال سوال و مطلب کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan