زندگی برتر

پرسش و پاسخ و مشورت درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر، ازدواج، مسائل اجتماعی و ...

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاریم

  • ۱۴:۵۱

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاریم چیکار کنم؟

 

سلام
من یه دختر 20 ساله و دانشجو هستم مدت 4 ماه پیش با پسری آشنا شدم نمیدونم چی شد که شیطون گولم زد و باهاش دوست شدم. قبلش با هیچ مردی حتی حرف نزدم.
پسره هم قسم میخوره که عشق اول اون هستم. خیلی روم حساسه خیلی غیرتیه روم. ولی تا دیپلم بیشتر نخونده از زمانی که 6 سالش بود کار کرده ولی هنوز چیزی نداره ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری.
ولی بخاطر دور بودن شهر هامون نسبت به هم و تحصیلات پایین ایشون و شغل آزادشون شک دارم خونوادم راضی شن.
بهش قول ازدواج دادم و یه جورایی خودم باعث شدم عاشقم بشه و بهم وابسته بشه ولی خودم به اندازه اون عاشق نیستم.
چون خودم وابسته ش کردم احساس عذاب وجدان میگیرم که بخوام جدا شم. به نظرتون چیکار کنم؟ چه جوری جدا شم؟ چی بگم؟ اصلا جدا شم یا بمونم؟
اگه بمونم و دو سال خواستگارام و رد کنم تهش اون نخواست یا بابای من نذاشت چی؟ گیجم خیلی گیج... لطف میکنید که راهنماییم میکنید

 

برای پاسخ به این سوال به انتهای مطلب بروید

 

پاسخ های کاربران


دختر دی:

دیشب از جدایی حرف زدم باهاش اینقدر گریه کرد که منصرف شدم...
وقتی مریض میشم گریش میگیره یعنی دوسم داره؟
آخه پسر تو این سنوسال چه به این حرفا؟
میترسم دوسال منتظر بمونم این بزنه زیرش اگه بگم بیا خواستگاری میاد ولی شرایطش الان خیلی بده.
تازه همون دوسال دیگه هم اگه زنش بشم دخترای فامیل میخوان بگن این بود شوهرش؟؟
اصلا بنظرتون پسر 20ساله ثبات احساسی داره؟واقعا پسرا عشق اولشون واسشون خیییلی مهمه؟

 


...:

بیخیال عزیزم منم 2سال به یکی وقت دادم بیاد خواستگاریم نیومد که هیچ همه جام با هم دیدنمون و آبروم رف تو شهر اون میخواد با قول ازدواج تو رو تو دسش نگه داره اصلا عذاب وجدان نگیر فکر خودت باش و خیلی راحت رابطتو قطع کن مسایل احساسی رو بذار کنار بسرا از این حرفا که برات میمیرمو داغونمو بی تو نمیشه زیاد میگن چون سنت کمه داری احساساتی برخورد میکنی ولی بشیمون میشی
مطمین باش چند سال دیگه که سطح تحصیلات رف بالا بشیمون میشی طرز فکرت انقد عوض میشه به الان خودت میخندی
منم از رو دلسوزی باهاش حرف زدم دلت واسه خودت بسوزه عزیزم شک نکن و راحت قطعش کن همش عادته (مطمین باش هیچیش نمیشه هیچیییییییییییییییی)

 


معین:

سلام،خواهرم از من پسر میشنید تموم کنید باهاش،پسر خوب دوست نمیشه با دختری و اگرم شد باهاش ازدواج نمیکنه
این رابطه هم گناهه و هم عاقبت خوشی نداره.
گول قسمشو نخور...
من همجنسامو خوب میشناسم.به طرف وعده دروغین ازدواج میده تا جسارتا ازش بهره جنسی ببره
بی خیالش بشو

 


صابر:

مگه شغل ازاد بده ... اینهمه درس بخونیم که چی بشه ... منم تا دیپلم خوندم بعدش رفتم جلو بندی و تعویض روغنی اینچیزا .. الان سه چهار ساله سر کار هستم ... الان دیگه وارد شدم ... پول جمع کردم میخوام واس خودم مغازه بزنم .. از اینایی که تا لیسانسو فوق لیسانس درس خوندن و عمرشونو تلف کردن هم خیلی بیشتر درامد دارم .. یه پیکان هم خریدم چند ماههقبول کن قبول کن ...

 


سعید:

قبول نکن اشتباه بزرگی اگه بخوای پاش وایسی اگه خواستگار خوب داری جواب مثبت بده چون ممکنه پای پسره وایسی اما بعدن که وضعش خوب شد سر و سامان گرفت از دختر دیگه خوشش بیاد و با اون ازدواج کنه و تو بمونی تو خماری!

 


دختر:

هزار بار گفتم بدون قول ازدواج باشیم تاهروقت بخوای میمونم ولی عصبی شد!!

 


سارا:

به نظر من خودتو تو هچل ننداز آخه تو فقط 20 سالته موقعیت های بهتری میتونی داشته باشی. اگه این 2 سال صبر کردی خاستگارای دیگه رو رد کردی و این آقا پسر هم اومد خاستگاری بابات قبول نکرد چی؟؟میخای 2 سال صبر کنی واسه این آقا که موقعیت خیلی عالی هم نداره!! اگه حالا شرایط خوبی داشت می ارزید 2 سال صبر کنی ولی الان نه .اگه هم میخای ناراحت نشه بش بگو خونوادم فهمیدن با تو ام گوشیمم گرفتن و اینا دیگه کم کم از خودت جداش کن
 


المیرا:

خانوم وضعیت من عین شماست...
دیپلم داره از 17سالگی کارمیکرده دوس دختر نداشته تاحالا ب غیر ازمن خیلی دوسم داره خیلی دوسش دارم
اتفاقا درمورد همین موضوع باهاش حرف زدم ک اگه من ب پای تو بشینمو تو آخرشم وضعت خوب نشه چ غلطی بکنم یا بابام راضی نشه عمرا
خودشم مونده بود میگفت منم میترسم ک الکی وابسته بشیم ب هم آخرشم مجبور بشیم ب جدایی
تصمیم با خودته میتونی بمونی میتونی نمونی
من کنارش موندم کی کم بیارم و جدا بشمو نمیدونم

 


المیرا:

همه مثل هم نیستن!!؟؟؟ فک نکنین چون حالا با ی دختر دوست شده آدم پستو اشغالیه.... زیادن ولی همه پست نیستن
من تاحالا خواستگار خوب نداشتم ولی اگه در آینده داشته باشم از عشقم جدا میشم میدونم اونم خوشبختیه منو میخواد
مشکل ما هم پوله اگه کار خوب داشت الان نامزد بودیم
چون میگی خیلی دوسش نداری ازش جدا شو فقط تورو خدا زیاد اذیت نشه
تو شهر ما ی پسره خودشو کشت بخاطر دختره!!! چ پسر خوش قیافه ای هم بود
مواظب احساساتش خیلی باش چون سنش کمه

 


حبیب:

باسلام خدمت آجی عزیز ..من کاری با دور بودن شهر وتحصیلات پایین وشغل آزاد بودنش ندارم .چون بعضی ها هستن ک که سواد درست حسابی ندارن .اما شغل آزاد دارن وتا الان هم بهترین زندگی را میکنن برای خودشان نسبت به کسانی که سواددارن اما واقعا هیچ شغلی ندارن (به اصطلاح ول معطل هستند).بالاخره شما 20سالته وفرصت این رو دارید که موقعیت های بهتر دیگه ای نصیبتون بشه .من نمیگم این آقا پسر فرد بدی هستش. اما کار شما واقعا اشتباه بزرگی بوده که اول باهاش رابطه دوستی برقرار کردید .بعد بهش قول ازدواج دادید.
نصیحت یه برادر به آجی (تاجوب تنگه میتونی بپری و خودت رو خلاص کنی) چون واقعا رابطه دوستی شما براساس شناخت کافی نبوده .آیا واقعا این پسر رو میشناختی که باهاش رابطه دوستی برقرار کردی. نه. همکلاسی بوده .نه. پسر همسایتون بوده. نه.
رابطه را بهم بزن .

 


...:

رابططو یهویی قطع کن چند روز خمار میشی یادت میره بخدا تو داری از رو دلسوزی باهاش حرف میزنی یکم به احساسات خودتم فک کن اگه فردا کسیو واقعا از ته دل دوس داشی چی؟؟؟به خودت ظلم نکن دوس بسر منم بالا نوشم با خانوادش قهر بود از رو تنهایی انقد قربون صدقم میرف فک میکردم بی من میمیره وقتی بعد 2سال با خانوادش آشتی کرد بخدا منو یادش رف زد زیر همه چی به خودت رحم کن

 


شیوا:

عاقلانه به قضیه فکر کن

1- خودت میگی از نظر تحصیل وشغل،خانوادت قبولش نمیکنن

2- چرا باید زندگیتو روی سراب بسازی؟ 2 سال صبر کنی ببینم چی میشه؟

عزیزم، الان هر2تون دارید احساسی با قضیه برخورد میکنید.

ازکجا معلوم بعد2سال،شرایط واز جمله خانواده ها رضایت میدن ؟

بهتره که با این آقا پسر صحبت کنی وبگی که راهمون از هم جداست.

ضمنا،خواستگارای خوبتو از دست نده

 


 

برای ارسال سوال و مطلب کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan